Sunday 13 October 2013

Part 2 : The Day

Assalamualaikum . Hola !

Hari ni i'm a little bit happy coz one of my friends dapat sambung study kat mesir . Yeah ! Act, dia penah la bagitau yang dia nak sambung sana kalau dapat and time tu aku ameenkan je . but, suddenly aku dapat berita yang dia memang betol betol dapat and dah fly ke sana pon sekarang ni . Congratulations ! Sebab tu la kadang kadang aku ni anggap yang apa aku doakan memang makbul but kalau doakan orang la a.k.a mulut masin . Ceh ! perasan ~

Stop that story . Aku update ni pon sebab nak sambung cite jalan jalan tu . Last aku stop dekat planning nak pegi mana dulu . that time kitorang berpecah . ada yang pegi bank and start beli barang dulu . then, jumpa balik . aku memang salute la kat didi dengan nhudavolia . diorang punye jalan memang superb ! aku kalau lawan jalan dengan diorang memang kalah . bapak laju !

Act, aku macam dah lupa story ni . macam yang aku cakap la . sepatutnya habiskan malam tu tapi memang dah sleepy sangat kan . see , dah lupa .

 so, malas nak taip panjang panjang .
Conclusionnye , i'm the first yang habis complete beli barang dulu . memang sekejap sangat . baru jalan tak sampai 2 km dah ada semua yang perlu siap beli extra untuk diri sendiri lagi tu . (sempat lagi~~) . lepastu , continue jalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan sampai siap beli barang semua . tapi tak siap jugak . ada la sorang tu banyak sangat barang nak beli . aku dah lapar pegi duduk dalam KFC . makan burger pon jadi la ~~

dah siap semua , balik ! tapi ada gak cerita cerita yang lawak time dalam proses balik tu and yang aku tak boleh lupa Hanna pegi tinggal purse ada handphone dekat taman . memang tak la . nasib budak tu jujur , kalau tak , gudbye handphoneku ~~~~

dah, tak nak tulis lagi . homework belambak tak siap . nisbah 8:3 . 8 subjek ada kerja . 3 subjek tak ada kerja . sempat ke siap ni ? dah la . nanti rajin aku update lagi .



The One
:: Syi ::

No comments:

Post a Comment