Saturday 17 May 2014

Seminggu Je Lagi .

Heyyo .

Tengok title itu . Tinggal seminggu je lagi . Hurmmm

Cuak tak fikir apa yang akan jadi seminggu lagi ? Korang tak cuak la kot tapi aku . Seminggu je lagi boleh duduk kat tanah rumah aku nih . Next week aku dah tak de kat sini ..

Lama tak update . Busy . Mood tak de . Risau tunggu result UPU . Exam mid-year . So, memang tak de masa . Lepas ni aku pergi jauh . Lagi la tak sempat nak update kot .. Haiyoo ~

Actually , macam ni ceritanya . Aku tak dapat uni even aku punya result SPM agak gempak orang kata . Semua terkejut sebab aku tak dapat . Aku pon terkejut jugak sebab tak dapat tapi yang peliknya aku tak rasa sedih langsung . Langsung ! Nampak tak aku tak heran pon dengan uni tu semua . hahha . Orang lain siap bercerita kat laman laman yang ada sebab sedih tak dapat uni *okayjanganterasa* .

Hari result UPU keluar tu , aku gelabah gila nak tau cepat sangat siap bawak phone pergi sekolah . Langgar peraturan kejap . Hahha ! Then tepat pukul 12 aku cakap kat sorang member ni . Dii , dah  pukul 12 ! Terus hantar SMS . Aku pon dah tengok dia hantar aku pon buat la . Setengah jam lepas tu , orang tu reply balik . Dia kata Syii , tak dapat ~ Aku pon cuak gila . Dia tak dapat macam mana la pulak aku nih .. Tak lama lepas tu .


Dukacita dimaklumkan permohonan anda ke blablabla tidak berjaya .

Aku cuak gak nak tengok mesej tu tapi gagahkan diri bukak . Then dah baca rasa macam nak gelak . Aku tak bagitau member pon tapi dorang ingat aku dapat sebab muka aku macam tersenyum . Aku rasa macam nak gelak bahak bahak .

Lepas berfikir beberapa lama . Oleh itu , eceh ! Tetiba oleh itu . So, aku decide nak matrik sebab aku dapat tawaran Matriculation Programme dekat Kelantan . Kelantan jauh weh . Aku tak tau la macam mana nanti . Kakak aku siap kata jangan homesick pulak nanti . Padahal dia yang cakap Sampai bila kau nak terperuk kat sini ! Dengan ayat dia yang macam tu aku pon berkobar kobar la nak keluar kan . 

Jadi . Tinggal seminggu je la aku boleh senang lenang kat rumah walaupun tak dapat nak senang sangat . Banyak lagi benda nak kena prepare . So, aku stop dulu la . Ada masa free aku update . Hahha .

KMKt , i'm coming and for you my dear STAM , i'll love you forever . Kenangan bersamamu takkan ku lupakan . Hhahha :))


TheMe .

No comments:

Post a Comment