Saturday 14 September 2013

The Horrible Things - Those Guys !

Hey there , Assalamualaikum ..

lama sangat tak update . I'm so busy . Yeah , SPM victim right ?

banyak sangat benda yang aku lalui dalam sebulan ni but the most hurt and buat aku menyampah happen this week . memang budak budak tu meminta dari aku  -,-
Here is the stories ~~

First thing is SPM trial . Tak la hard sangat but markah memang malu dengan aku kot . Susah benor nak dapat . Aku dah try sebaik mungkin but tengok la ape resultnye nanti . Maybe OK and maybe NOT . Hope semua tak kecewakan aku ... Ameeen !

The things yang buat aku menyampah sangat minggu ni memang aku tak penah sangka pon akan jadi . Maybe Allah dah takdirkan yang aku kena lalui semua ni so, I accept those things dengan hati terbuka but those people yang agak annoying tu tak patut la buat apa yang diorang buat tu kat aku yang ntah pape ni . Maybe diorang nampak aku ni TENANG and maybe senang la kot nak mainkan aku but memang aku nak cakap kat sini KORANG SALAH ORANG !

The stories begin when a guy suddenly text me then wanna be my friend . That time , seriously , the laziest things to do is replying his massages . Tak tau la kenapa aku dilanda kemalasan yang tahap melampau . Then, dah lama sikit , OK kot kalau nak kawan and aku layan dia same like my other friends . Sampai la satu tahap kitorang suka sama suka . Then , blablabla.....

For the shorter story , aku cite je la apa yang jadi minggu ni erk . penat aku nak taip kat sini panjang panjang pasal budak budak yang menyakitkan hati tu !

It happen last Tuesday night . Dia tetiba text aku just sebab aku hantar text kat dia ' sweet talker ' . But, malangnye time dia text tu aku tidur . Then dia call . Kalau guna number dia aku tak kesah la sangat kan tapi dia pegi guna number kawan dia . Memang tak la aku cakap . And u know what , time call tu dia boleh tanya aku ' sweet talker tu apa ? ' . Aku tak tau dia asal dari Planet mana sampai tak tau sweet talker tu apa . Dah la aku mamai baru bangun tidur , then terus kena sound macam tu , memang aku malas nak cakap la jawabnye . Tetiba dia cakap macam ni ' tak de jawapan ye . Ok fine ! ' . Time tu aku OK lagi . Aku text la dia ' sarkastik gila ayat kau ' . Tau dia reply apa ? ' oi! kau mulut jge skit . aphal sarkastik plak ? aku diam2 je .. kau KUTUK2 aku asal? ' . OK time ni memang aku da ada rasa angin panas keluar dari badan aku . Aku boleh terima dia nak marah aku or apa kan tapi bila sampai tahap dia tuduh aku kutuk dia memang melampau la . Ingat aku tak de keje lain nak buat ? HEY ! DARI AKU KUTUK KAU BAIK AKU GI STUDY UNTUK TRIAL LA !!

Start dari situ, memang hati aku terus reject dia . aku tak rasa dia macam yang aku penah bayangkan . He's too different ! Then, aku terang kat dia sweet talker tu apa . Last text, dia cakap kat aku ' ...please ,, aku hrap kte mcm tak pnah knal.. okeyh!.. ' . Time tu aku rasa that's the best moment yang aku tunggu . Aku ada cakap kat kawan kawan aku yang aku akan stop kalau dia yang stop dulu . Tapi memang tak sangka la kitorg bole end up dengan bermusuh macam apa yang jadi sekarang ni . Aku tak tau apa yang aku dah buat silap sampai dia and kawan kawan dia macam tak boleh nampak aku . If nampak je memang macam macam aku kena . Bukan nak perasan or apa tapi aku dapat rasa kot diorang tuju sume tu kat aku . 

:: Let me list up apa yang diorang buat setakat ni ::

1 . Hari Khamis . Free day yang pertama lepas habis trial . Aku pinjam calculator Anith coz aku punya tah lari ke mana tah . Then, aku pualng la balik . Tetiba time aku lalu je pintu depan kelas diorang terus member2 dia sebut2 nama dia . aku dah panas dah . Ok time ni maybe first time diorang nampak aku marah . memang aku geram gial sampai menggigil kot aku tahan marah .

2 . Pagi tadi , means Jumaat . Hari Jumaat memang  hari yang Barakah tapi diorang memang dah ganggu Ketenangan aku hari ni . Boleh pula time nak balik sekolah tadi diorang ramai2 lalu depan kelas aku . Hilang ingatan ke apa ? Tak prnah2 balik lalu depan kelas aku . Lagi satu , kalau lalu je aku tak kesah tau , tetiba dia gi tolak pintu ayang aku tengah sandar tu . kalau pintu tu tak kunci memang dah benjol kepala orang belakang dia .

So, dua hari dia decide dia tak penah kenal aku tapi dia boleh lagi cari pasal kan . Aku tak paham macam mana orang macam tu pon boleh ada kat dunia ni . Last words dari aku malam ni , kalau tak nak jadi macam apa yang aku lalui ni , jangan la senang senang nak terima lelaki lelaki yang ada kat luar sana tu . Tak semua sama seperti yang kita harapkan . So, think before doing any action . Last, credit to my friends :: didi :: hanna :: mint :: sebab korang dah bagi hidup aku ceria balik even aku still teringat ingat je apa yang dia buat kat aku . Thanks juga sebab ada dengan aku lawan manusi manusia yang tak de kesedaran tu . Thanks jugak buat lawak nak bagi aku gelak balik . Thank you so much ! muahmuahmuah :* Sayang korang sangat sangat <3

the person that hate those guys,
:: syi ::

No comments:

Post a Comment